Fietsreis Spanje 2019

5 mei 2019 - Arnhem, Nederland

totaalroute

Eind mei vertrekken wij met de fietsbus naar Moliets Plage aan de Atlantische kust in Zuid Frankrijk. Vandaar is het plan om via Pau af te zakken naar het zuiden, over de Pyreneeën en vandaar via Zaragoza richting Madrid. Ten noorden van Madrid pakken we de El Cid route op naar Valencia. Nog niet duidelijk is of we doorfietsen naar Valencia en vandaar het vliegtuig naar huis nemen of dat we vanaf Segorbe naar het noorden gaan (zie bijgevoegd routekaartje) tot Girona of nog iets noordelijker. We laten het afhangen van de omstandigheden en ons gevoel op het moment als het zover is dat we de keuze moeten maken. We hebben er in ieder geval weer veel zin in.

1. Samamtha Hoogewerf:
    Mooie plannen weer Theo!
  2. Henk en Loes:
    5 mei 2019
    Zaragoza is een prachtige stad met een inmens groot centraal plein. Ik heb daar ooit een paar dagen gefietst. De architectuur in Valencia is formidabel.

Veel plezier toegewenst, Henk en Loes
  3. Leonie van Baal:
    5 mei 2019
    wauw prachtige reis gaat dat worden. Misschien dat wij het volgend jaar kunnen gaan doen als het jullie goed bevallen is!
  4. Jacques:
    6 mei 2019
    Ziet er weer goed uit. We gaan het volgen. Let goed op elkaar en heel veel fietsplezier. Groetjes Jannie Jacques.
  5. Loek:
    6 mei 2019
    Heel veel fietsplezier toegewenst. Groetjes Gemmie en Loek
  6. Marga en Hans de Gruil:
    8 mei 2019
    Theo en Mary, de route ziet er heel mooi uit. Geniet er van. Wij zitten de eerste helft van juni reizen wij in Georgie
  7. Wim en Elly:
    21 mei 2019
    Wat leuk dat wij jullie weer kunnen volgen! Theo en Mary, fijne tijd en geniet van alle mooie dingen! Lieve groetjes Wim en Elly