Fietsen van Arnhem naar Rome / mei juni 2022

17 mei 2022 - Arnhem, Nederland

totaalroute_

In 2004 fietsten we al eens vanuit ons huis naar Rome. Aan die reis bewaren we mooie herinneringen. Daarna hebben we bijna elk jaar fietsreizen gemaakt o.a. in Zuid - Oost Azië en in Europa. De laatste reis was in 2019 toen we van de Frans Atlantische kust, met een lange lus door Noord en Midden Spanje, naar Girona fietsen. De afgelopen jaren hebben we door corona geen lange fietsreizen gemaakt. Dit jaar hebben we besloten de draad weer op te pakken en gaan we wat betreft de route op herhaling. We volgen wel een wat andere route, vooral in het zuiden van Duitsland, in Oostenrijk en in Italië. We maken daarbij gebruik van de routeboekjes en de GPS tracks van Reitsma. Zoals het er nu uitziet vertrekken we, afhankelijk van de weersgesteldheid, op 24 mei. Hoelang we er over gaan doen weten we nog niet, waarschijnlijk 5 a 6 weken. Ik ga proberen zo nu en dan iets van onze belevenissen met jullie te delen.

1. Ina:
    17 mei 2022
    Wat leuk, wij volgen jullie graag. Hopelijk ook komen jullie verder dan wij een aantal jaren geleden. Toen kreeg Arend in Oostenrijk een aanval van Ménière. Dat was voor ons het einde van een mooie reis. Wij reizen en genieten graag met jullie mee. Groetjes Arend en Ina
  2. Éric:
    17 mei 2022
    All our encouragement and best wishes. This tour will be safer than Arnhem / Kiev but be carafuL.Give us your news. Anne Marie and Eric
  3. René Lasker:
    17 mei 2022
    Wat gaaf weer. Ga je graag volgen. Geniet van de tocht die ongetwijfeld weer mooi zal zijn
  4. Gerry:
    17 mei 2022
    Leuk gaan we beslist weer volgen. Leonie en Rob zijn nu een ronde in Frankrijk aan het fietsen. Vorige week zaterdag zijn ze vertrokken. Wij zitten weer op onze vertrouwde plek in Frankrijk. Zijn nu twee weken onderweg. Voor jullie straks veel fietsplezier.
  5. Loek:
    17 mei 2022
    Hallo Theo en Mary, heel veel fietsplezier toegewenst. Een mooie uitdaging deze route. Leuk om af en toe te lezen hoe het met jullie gaat. "Hals-und-Beinbruch" en vooral kom gezond weerom.
  6. Hennie en Gerda:
    17 mei 2022
    Weer een supermooie tocht voor de boeg, kanjers zijn jullie. We gaan jullie zeker volgen en wie weet is dat weer een inspiratie voor ons. Geniet en vooral veilig, gezond en vol verhalen weer thuiskomen.
    Lieve groet van Hennie en Gerda
  7. Henk en Loes:
    17 mei 2022
    We zijn stikjaloers dat wij dat niet meer kunnen maar wensen jullie heel veel plezier en we gaan jullie wel volgen!
    Gr,henk en loes
  8. Hans en Marga de Gruil:
    Hallo Theo en Mary,
    Blijkbaar is het fiets virus niet gedood door het corona virus. Gewelig knap van jullie en fijn om de reis weer te kunnen volgen.
    Marga en ik hebben een reis naar Zuid Duitsland gepland en zitten waarschijnlijk rond 4 juni in Würzburg en zuidelijker.
    Groeten, Hans
  9. Mascha:
    17 mei 2022
    Superleuk papsie en mamsie! Ik ben trots op jullie en kijk uit naar de verhalen. Geniet van de voorpret :) liefs van ons allemaal zxxx
  10. Marion & de Kappertjes:
    18 mei 2022
    Wat een sportieve familie hebben wij toch!!! Heeeeeeel veel plezier. ♥️
  11. Wim en Elly:
    18 mei 2022
    Wat een mooi vooruitzicht! Wij net 52 km op de Veluwe gefietst. Was erg mooi! Geniet samen van de vele mooie kilometers en van elkaar. Leonie en Rob als jullie dit lezen, een fijne tijd in Frankrijk. Lieve groetjes Wim en Elly
  12. Jan en Tineke Bakker:
    18 mei 2022
    Goed plan Theo en Merie, we leven (en reizen) met jullie mee, als je af en toe een verhaaltje deelt! Heel veel plezier en veel mooie ontmoetingen onderweg!!!
  13. Gerard en Nel:
    18 mei 2022
    Wat mooi en leuk dat jullie dat op jullie leeftijd nog samen kunnen doen. Wij wensen jullie een hele mooie reis en wij kijken uit naar jullie reisverslagen.
  14. Leonie en Rob:
    18 mei 2022
    Wat heerlijk! Na de vakanties maar weer snel bijkletsen en verhalen uitwisselen! Liefs Rob en Leonie
  15. Jacques Wismans:
    19 mei 2022
    Goed plan dat wordt weer genieten. Wij volgen jullie belevenissen. Let goed op elkaar en kom gezond weer terug.
  16. Ab Reparon:
    20 mei 2022
    Top jongelui! Maak er weer iets moois van!
    (Wel stikjalours)
  17. Antien:
    20 mei 2022
    Leuk Theo en Mary! Volg jullie graag!
  18. Xandra:
    20 mei 2022
    Hartstikke leuk Theo en Mary! Dat wordt weer genieten. Ik ga jullie volgen. Veel plezier en maak maar veel mooie foto’s zodat we meekrijgen hoe mooi het onderweg is.
  19. Samamtha Hoogewerf:
    20 mei 2022
    Geniet ervan Theo en Mary! Mooie vooruitzichten!
  20. Bea Wismans:
    21 mei 2022
    Wat een heerlijk vooruitzicht Mary en Theo! Wens jullie een super mooie fietsvakantie en ga jullie volgen!! Liefs Hans en Bea
  21. Tony Lichtenberg:
    22 mei 2022
    Beste Theo en Mary, ik wens jullie een bon camion. Wij mijn zus (schoonmoeder van Sander Zwaan uit Egmond) en ik hebben de Reitsma route naar Rome in 2017 gefietst. Jan Reitsma heeft ook een keer bij mij overnacht. Het was interessant om te zien hoe hij de routeboekje maakt.
  22. Theo en Lenie van Gessel:
    23 mei 2022
    Bonjour Mary en Theo, wat leuk om van jullie te horen en we gaan jullie volgen hoor!
    Wij zijn net terug van vakantie in ‘eigen’ land, Frankrijk is prachtig en zo divers.
    Nog altijd als we van die dappere fietsers tegenkomen denken we aan jullie.
    Een heel goede start morgen, een mooie, maar vooral ook veilige reis toegewenst en tot horens!
    Hartelijke groeten van Theo en Lenie.